Review blog HafizRahim.Com

8:04 PM Aishah 1 Comments


HafizRahim?

HafizRahim – Seorang blogger kacak yang merupakan anak kelahiran Terengganu. Dilahirkan pada tahun 1985. Merupakan lulusan jurusan Mechanical Engineering di Malaysia France Institute. Bekerja didalam bidang minyak dan gas. Telah mendirikan rumah tangga pada May 2011, mempunyai seorang cahaya mata (tomato boy).

Masa lapang banyak dihabiskan dengan menonton TV, melayari Internet dan lepak santai bersama rakan taulan. Minat berblogging sejak dibangku sekolah lagi. Mula serius berblogging pada tahun 2012. Dan ini merupakan blog yang pertama menggunakan self hosted & domain berbayar.

Pencapaian terbaik blog HafizRahim.Com adalah menerusi pengiktirafan sebagai Favourite Micro Blog 2013 oleh pihak Malaysia Social Media Week (MSMW).

Disamping berblogging kerana minat, juga menerima sebarang permintaan untuk mengiklankan produk review berbentuk advertorial. Antara advertorial yang pernah dipublishkan boleh dilihat di sini. Sekiranya anda mempunyai sebarang pertanyaan berkenaan dengan pengiklanan ataupun jemputan ke mana-mana event, boleh hubungi saya di:

Email: admin@hafizrahim.com

 http://hafizrahim.com (blog informasi)






1 comment:

  1. Muna tag kamu.. http://munauwaratul.blogspot.com/2013/06/giveaway-by-anis-and-sufiah.html

    ReplyDelete